Graduació Relacions Laborals i doble grau Dret + Relacions Laborals

IMG_graduacioRRLL22

El divendres 2 de desembre va tenir lloc l'acte de graduació del grau en Relacions Laborals i el doble grau en Dret i Relacions Laborals. L'esdeveniment es va organitzar a les 15h a l'Auditori de la Facultat de Lletres.

24/11/2022

El divendres 2 de desembre va tenir lloc l'acte de graduació del grau en Relacions Laborals i el doble grau en Dret i Relacions Laborals. L'esdeveniment es va organitzar a les 15h a l'Auditori de la Facultat de Lletres.

El programa del lliurament de diplomes va ser el següent:

15:00h. Recepció a l’Auditori de la Facultat de Lletres

15:30 h. Inauguració de l’acte, Dra. Susana Navas, Degana de la Facultat de Dret

15:40h.Intervenció Dra. Olga Paz, Vicedegana, Coordinadora Grau RRLL

INTERVENCIONS:

15:50h. Sr. Miquel Àngel Benavent Sánchez, Gestor de Persones, CTTI –Generalitat de Catalunya, alumni RRLL, UAB

16.00 h. Sra. Mercè Rubiralta, advocada i graduada social, ICGSB, alumni RRLL i Dret, UAB

16.20h. Representant dels graduats/des RRLL

16.30h.Representant dels graduats/des del doble grau de Dret i RRLL

16.40h.Lliurament de diplomes

17.20h. Intervenció a càrrec de lamadrina de les promocions, Prof. Loly Fernández Carou

17.30h. Actuació Cor UAB