Frenchman's Creek obre la convocatòria per al seu programa de pràctiques a Miami

Frenchman's Creek
Els estudiants de 4t curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera ja podeu aplicar al programa de pràctiques que ofereix Frenchman's Creek a Miami, per fer estades d'un any a aquest resort de luxe dels Estats Units. Les incorporacions de les persones seleccionades serà a l'octubre i novembre d'aquest any 2020.

28/01/2020

Beach & Country Club Frenchman's Creek ha obert el període per reclutar talent internacional pel seu programa anual de pràctiques a Miami (Estats Units).

Els estudiants de 4t curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera de l'Escola poden aplicar per les places en posicions de les àrees de Food & Beverage, Cuina i Golf.

Aquelles persones interessades en presentar la seva candidaturaa poden fer-ho a través de la seva pàgina web. L'inici de l'estada serà en els mesos d'octubre i novembre d'aquest any 2020.

Per a més informació, podeu contactar amb a la Coordinadora de les Pràctiques Internacionals, la professora Gemma Sagué, a l'e-mail: gemma.sague@uab.cat

Podeu veure un vídeo sobre el seu programa d'internships, a continuació: