Exposició pública de l'autoinforme d'acreditació de tres màsters de la Facultat

imatge del logo AQU

S'ha publicat al web del centre, a disposició de la comunitat universitària, l’autoinforme elaborat pel Comitè d’Avaluació Intern (CAI) de la Facultat de Filosofia i Lletres per a l’acreditació de tres màsters de la Facultat. El podeu consultar aquí.

24/04/2020

Es tracta de l’autoinforme d’acreditació dels Màsters en Estudis Anglesos Avançats; Literatura Comparada: Estudis Culturals i Literaris; i Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana. Les persones interessades en fer suggeriments i comentaris els poden adreçar per escrit al Deganat de la Facultat (dg.lletres@uab.cat), indicant a l’assumpte «Comentaris a l’autoinforme». Les propostes han d’anar identificades amb el nom i cognom i el col·lectiu a què pertany la persona que l’envia (estudiant, professorat, personal d’administració i servei, altres). El termini acaba a les 14h del dia 30 d’abril. L’autoinforme es presentarà per a la seva aprovació, si escau, a la propera Junta Permanent que celebri la Facultat de Filosofia i Lletres.

Autoinforme per a l'acreditació dels MU en Estudis Anglesos Avançats; Literatura Comparada: Estudis Culturals i Literaris; i Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana

Pla de Millores del Centre