Exposició de pòsters a l¿assignatura d¿Antropologia dels pobles d¿Espanya

Póster dels Mossos d'Esquadra sobre la metodologia de treball

L’alumnat del Grau d’Antropologia Social i Cultural organitza una exposició de pòsters al vestíbul de la Facultat de Filosofia i Lletres i a Instagram. Aquests murals mostren el treball realitzat a l’assignatura d’Antropologia dels pobles d’Espanya.

11/02/2022

L’alumnat de l’assignatura Antropologia dels Pobles d’Espanya, sota la supervisió de la professora  Montserrat Clua, exhibeix els pòsters que han fet en el marc de l’assignatura als passadissos de la Facultat de Filosofia i Lletres. A l’exposició es mostren de manera sintètica els treballs realitzats en grup per l’assignatura.

Els pòsters s’exhibeixen públicament fins al dia 11 de febrer. Simultàniament, també estan disponibles en versió digital al compte d’Instagram de l’assignatura.

El treball d’aquest curs ha consistit en la lectura i anàlisi crítica d’una etnografia del territori espanyol. S’ha contrastat amb una petita recerca etnogràfica que els estudiants han dut a terme, a partir d’una entrevista i l’observació d’algun àmbit dins la temàtica treballada en el llibre que han llegit. Malgrat que la situació de la pandèmia no els ho ha posat fàcil, s’han obtingut uns resultats excel·lents.