Exitosa cerimònia de clausura del Màster d'Integració Europea

Clausura Màster Integració

El passat divendres 7 de juliol es va celebrar la cerimònia de clausura del Màster d'Integració Europea en el Centre de Documentació Europea (CDE) de la Universitat Autònoma de Barcelona.

12/07/2023

Divendres 7 de juliol va tenir lloc la cerimònia de clausura del Màster d'Integració Europea, que va destacar per la presència de Cecilia Mälstrom, ex Comissària Europea i ex Ministra sueca, que va rendir un sentit homenatge al professor Jordi Bancaria.

La clausura de l’acte va culminar amb la invitació als assistents per descobrir les noves instal·lacions del Centre de Documentació Europea, amb una visita guiada a càrrec de la documentalista Conxi Muñoz.

Des de la Facultat de Dret, ens unim per felicitar a l’alumnat que es va graduar durant aquesta emocionant cerimònia de clausura i els desitgem que tot el que han après durant el Màster els obri portes en el seu futur professional.

En el següent enllaç, disposeu d’un recull de fotografies de l’acte.