Ets UABer i vols explicar l'experiència als futurs estudiants?

Tres estudiants al campus de la UAB

Convocatòria de 30 estudiants en pràctiques per a explicar l’oferta d’estudis i serveis de la Universitat i resoldre els dubtes dels futurs UABers.

17/09/2021

La UAB convoca 30 estudiants de Grau i de Màster en pràctiques que ajudaran en activitats de promoció, tant offline com online (Portes Obertes, Ensenyament, fires virtuals, continguts pel Youtube i l’Instagram...).

El suport als esdeveniments de promoció consta de 100 hores de col·laboració entre els mesos de gener i maig de 2022 i se centrarà en la participació en activitats i esdeveniments i la creació de continguts, sobretot petits vídeos, com ara les fires virtuals de graus, les minientrevistes als UABers, el Saló de l’Ensenyament, les Jornades de Portes Obertes, el Dia de les Famílies o d’altres, tant presencials com virtuals, com les que trobaràs al web del  #TesperemAlaUAB. La participació es reconeixerà amb un ajut de 746€ bruts en total.

Podeu trobar més informació i els requisits de la convocatòria aquí.