Estudiants, les urnes us criden! Se celebren les eleccions al Consell d'Estudiants de la UAB

Els quatre representants sortints del CEUAB

Tot l’alumnat de la Facultat de Traducció i Interpretació pot votar 4 representants al Consell d’Estudiants de la UAB, l’organisme de màxima representació estudiantil. El CEUAB vetlla per tots els precs, suggeriments i dret de l'alumnat. Del 20 al 22 de desembre, l’alumnat de la FTI ha de triar els seus 4 representants per aquest curs.

16/12/2021

Una bona participació i representació estudiantil són crucials per al bon funcionament de la universitat. L’espai més important perquè l’alumnat hi pugui projectar la seva veu és, precisament, el CEUAB: el Consell d’Estudiants de la UAB. Com cada any, l’alumnat de la FTI pot votar els seus 4 representants en aquest organisme tan important.

En primer lloc, abans de fer una crida a la participació, la Facultat vol agrair que hi hagi hagut tantes candidatures al CEUAB. Aprofitant l’avinentesa, es prega a tot l’alumnat que correspongui la bona predisposició dels seus companys i companyes amb una bona participació: voteu a les eleccions del CEUAB! Votar és el vostre dret i el CEUAB és el vostre espai!

A partir del dilluns 20 de desembre la Facultat farà arribar a l’alumnat un formulari virtual per votar els 4 representants al CEUAB. Les votacions s’allargaran fins dimecres 22 de desembre. En darrer lloc, la Facultat vol compartir un missatge públic amb els 4 representants sortints, la Paula, el Nacho, la Míriam i el Gerard que hagin representat tan bé la Facultat: moltes gràcies per la vostra feina exemplar!