Estudiants del Màster en Direcció de Turisme d'Esdeveniments visiten l'Smart City Expo World Congress

Estudiants del Màster veient les instal·lacions de Fira de Barcelona

Els alumnes del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments van visitar l'Smart City Expo World Congress, el passat 16 de novembre, de la mà de les docents Anna Bueno i Mònica García, representants del Barcelona Convention Bureau, i Ana Núnez, professional de Fira Barcelona, per conèixer les funcions d'aquestes entitats i com es desenvolupava una gran exhibició.

02/12/2022

Els estudiants del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments van realitzar una sessió lectiva, el passat 16 de novembre, a una de les sales de l'Hotel SB Plaza Europa de l'Hospitalet de Llobregat, que va ser impartida per Anna Bueno i Mònica García, responsables de l’Àrea de Congressos del Barcelona Convention Bureau (BCB).

Les docents van donar a conèixer les funcions i activitats que es despleguen des d'aquesta entitat per atraure el turisme de negocis a la Ciutat Comtal. EL BCB compta amb més de 35 anys d'experiència en el sector MICE, i té per objectiu promoure Barcelona com a seu de reunions, amb un servei d’assessorament gratuït per organitzar trobades a la ciutat. En l'actualitat, Barcelona és una de les principals destinacions d'aquest tipus de turisme, assolint la tercera posició en els rànquings a nivell europeu.

Les professores de la jornada van acompanyar als estudiants a visitar l'Smart City Expo World Congress, l'exhibició dedicada a repensar les ciutats per fer-les més intel·ligents i sostenibles, a través de la planificació i reordenació dels seus espais, de la seva mobilitat i dels seus serveis, gràcies a diverses eines com les noves tecnologies que podien ajudar a fer un ús més racional i respectuós de les ciutats amb el medi ambient.

El recorregut va ser guiat per Ana Nuñez, professional de Fira Barcelona, que els hi va explicar com funcionava aquesta entitat, així com la capacitat de les seves instal·lacions per acollir esdeveniments de caràcter nacional i internacional.

Foto de grup dels estudiants del Màster davant les instal·lacions de Fira de Barcelona
Estudiants del Màster amb la seva coordinadora, María José Aguar, davant les instal·lacions de Fira Barcelona de Gran Via.