Es registra un nou èxit de participació de l'alumnat a les eleccions a la Junta de Facultat

Alumnes de la FTI en una aula

El nostre alumnat ha estat dels més participatius de la UAB en els comicis a la Junta de Facultat, celebrats recentment per a triar representants de tots els sectors de la comunitat universitària. Així, l'alumnat de la FTI torna a despuntar després de l'èxit participatiu de les enquestes d'avaluació del primer semestre.

21/03/2022

La Junta de Facultat és l’òrgan de govern més important del nostre centre, i el nostre alumnat sembla que té molt clar que no pot deixar passar l’oportunitat d’involucrar-s’hi i exercir el seu dret a vot. L’alumnat de la FTI, així doncs, s’erigeix com un dels més participatius de tota la universitat en uns comicis a Junta de Facultat.

Es consolida i es constata l’alta participació del nostre alumnat en la vida universitària i la seva voluntat patent de treballar de manera conjunta amb altres sectors de la comunitat universitària per millorar i enfortir la nostra facultat.

La Facultat agraeix a tot el seu alumnat que hagi estat tan participatiu tant en les eleccions a la Junta com en les enquestes d’avaluació docent del primer semestre, i encoratja a l’alumnat a fer sentir sempre la seva veu.