Es posposa la Taula Rodona sobre les sortides professionals de RRLL: Opcions, recursos i estratègies per una millor inserció i promoció professional

Taula Rodona RRLL

La taula rodona anomenada “Sortides professionals de RRLL: Opcions, recursos i estratègies per una millor inserció i promoció professional" prevista per dimecres 28 de juny a les 18h a la Sala d'Actes de la Facultat de Dret, es posposa.

21/06/2023

Lamentem informar que la Taula Rodona titulada "Sortides professionals de RRLL: Opcions, recursos i estratègies per una millor inserció i promoció professional", programada originalment pel proper dimecres 28 de juny, es posposa a una data que serà confirmada properament.

Aquest esdeveniment, organitzat en el marc de la Xarxa Alumni de Relacions Laborals de la UAB, estava previst per a les 18:00 hores a la Sala d'Actes de la Facultat de Dret.