Els màsters i postgraus de l’Autònoma són tot un món de possibilitats: descobreix-los!

El cirerer florit de la Facultat

La setmana que ve hi haurà la Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB. Del dilluns 22 al divendres 26 de febrer es presenten diversos programes d’estudis dirigits al nostre alumnat i al d’altres universitats.

17/02/2021

Els estudiants de grau de la nostra Facultat sovint es troben amb un ampli ventall formatiu de possibilitats un cop han acabat el grau i és llavors quan comencen els dubtes: la UAB, però, per a fer-los les coses més fàcils, organitza la Fira Virtual de Màsters i Postgraus. D’altra banda, els estudiants d’altres universitats també són més que benvinguts a conèixer tots els programes d’estudi de l’Autònoma del camp de Llengua, Literatura i Traducció.

Al llarg d’aquestes sessions s’hi presentaran 4 dels màsters oficials que s’imparteixen a la FTI: el Màster en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció, el Màster en Traducció Audiovisual, el Màster en Traducció Jurídica i Interpretació Judicial i el Màster en Estudis Àrabs Contemporanis.

S’hi presenten, però, màsters d’altres àmbits com la literatura o la didàctica del xinès que són perfectament compatibles amb la formació dels graus que s’imparteixen a la nostra Facultat. Convidem a tot l’alumnat interessat a informar-se dels programes d’estudi prèviament i a inscriure’s a la Fira Virtual.

Inscripció a la Fira Virtual