Els màsters de la FTI es presenten a les xarxes

Façana de la FTI

Després de l'èxit virtual d'assistència de la primera setmana de presentacions virtuals, la FTI segueix portant els seus màsters a la xarxa la setmana del dilluns 18 al divendres 22. Els seus equips docents respondran a tots els dubtes i preguntes que sorgeixin durant cada sessió. L’accés és completament lliure i obert a tothom.

09/05/2020

La FTI obre els seus màsters a les xarxes perquè tothom pugui parlar directament amb els docents que els coordinen

A la FTI comptem amb diversos màsters oficials i propis que, malgrat el confinament, volem compartir amb estudiants d’arreu del món que hi estiguin interessats. Per aquest motiu, seguim presentant els nostres màsters a la xarxa després que les sessions de la primera setmana hagin estat un èxit d'assistència.

Les sessions seguiran sent obertes i lliures per a tothom i les conduiran les coordinadores  dels respectius màsters, a qui se'ls podran dirigir totes les dubtes i preguntes que tinguin els assistents.

•    Dijous, 28 de maig - 17:00h - Presentació del Postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic

Enllaç a la sessió: https://meet.jit.si/FAQSTraducci%C3%B3UABdelPostgrauenAssessoramentiCorrecci%C3%B3Ling%C3%BC%C3%ADstica

Els enllaços a les sales virtuals de cada sessió es distribuiran tant per les nostres xarxes (@traducciouab a Twitter i a Instagram) així com per aquesta notícia, la qual s’anirà actualitzant diàriament.

Durant la resta del mes, cada setmana es programaran sessions noves perquè ningú es perdi l’oportunitat de traslladar els seus dubtes sobre els màsters de la nostra Facultat. Us convidem a seguir de prop tant aquest lloc web com les nostres xarxes socials per a no perdre-us les noves convocatòries. Esperem veure-us-hi aviat!