Els graduats del curs 2019-20 de la FTI tindran cerimònia de graduació

Graduació a la FTI

El divendres dia 2 de juliol a les 18h, l’alumnat de la Facultat de Traducció i Interpretació que va acabar els estudis el curs 2019-20 podrà celebrar la seva cerimònia de graduació a l’Auditori de Lletres de la UAB. Cal inscriure-s’hi prèviament.

02/06/2021

La Facultat de Traducció i Interpretació es plau de confirmar que es podrà celebrar una cerimònia de graduació per a tot l’alumnat de la FTI pertanyent a la promoció 2019-20. La cerimònia tindrà lloc el divendres 2 de juliol a les 18h a l’Auditori de Lletres de la UAB.

Degut a les mesures COVID de la universitat, enguany les famílies no podran assistir presencialment a la cerimònia. Hi haurà, però, un sistema de retransmissió per streaming de tot l’acte perquè ningú es perdi aquesta cerimònia tan simbòlica.

Retransmissió de la graduació

Cal inscriure’s a la graduació per poder organitzar-la adequadament a través de l’enllaç que trobareu a continuació.

Assistència a la graduació