Els estudiants del Màster d'Integració Europea visiten les institucions europees

IMG_institucionseuropa

Aquest divendres 2 de desembre, els estudiants del Màster d'Integració Europea han visitat el les instal·lacions del Parlament Europeu, el Consell de la Unió Euorpea i la Comissió Europea.

05/12/2022

Aquest divendres 2 de desembre, els estudiants del Màster d'Integració Europea han visitat el les instal·lacions del Parlament Europeu, el Consell de la Unió Europea i la Comissió Europea. Els han acompanyat la professora de la Facultat de Dret, Cristina Blasi, i la Vicedegana de Dobles Graus, Projecció Internacional i Comunicació, Susana Beltrán.

Tanmateix, la Facultat de Dret vol agraïr la invitació al Parlament Europeu de l'eurodiputada Eva-Maria Poptcheva, membre del grup parlamentari Renew Europe.

Imatge