Els estudiants de 2n i 3r dels Graus milloren la gestió de les seves soft skills

El centre va organitzar diverses activitats participatives per millorar les competències professionals i personals dels estudiants de 2n i 3r dels Graus, en el marc de la celebració dels 25 anys dels estudis en Turisme a la UAB. El coach i alumni César Mulet va dirigir les dinàmiques de grup on l'alumnat va enfortir la cohesió i vincles amb els companys i companyes, i va aprendre a gestionar les habilitats més de caire emocional o soft skills.
25/01/2023
Els dies 17, 18 i 19 de gener, el centre va organitzar un conjunt d'activitats per als estudiants de 2n i 3 curs dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera amb motiu de la commemoració els 25 anys dels estudis de Turisme a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Els tallers i dinàmiques estaven enfocades a enfortir els vincles amb els companys i companyes de l'aula, afavorir la cohesió de grup, i adquirir i millorar les competències professionals com el lideratge i la comunicació, i habilitats més de caire emocional o softskills per l'autoconeixement de cada estudiant per tal d'establir objectius personals i laborals, i vèncer les pors i prejudicis.
Les jornades van ser dirigides pel coach i alumni, César Mulet, amb el suport i recursos oferts per l'empresa Mapstell, dedicada a l'elaboració de ‘personalmapping’, o ‘mapes visuals’ que descriuen els perfils de conducta de les persones a fi de millorar la comunicació i el treball en equip a les empreses. Hi van col·laborar també en les dinàmiques organitzades les professores Gemma Sagué i María José Aguar.
Entre les activitats realitzades cal destacar un circuit a cegues on els alumnes havien de seguir un itinerari amb els ulls embenats, seguint les indicacions dels seus companys d'equip, i on es treballava la confiança i saber veure el món a través dels ulls dels altres. També una cadena humana on cada estudiant dibuixava a l'espatlla del company/a de davant un objecte, símbol, lletra o número que havia d'encertar, i d'aquesta forma aprendre a comunicar i a estar concentrat/da en una sola part del cos. Una altra dinàmica interessant i divertida va ser la de cercar maneres per protegir un ou de xocolata, amb cartulines i globus perquè no es trenqués durant la caiguda des d'un tercer pis, i on els estudiants desenvolupaven la seva creativitat i la pressa de decisions, entre altres habilitats.
Estudiants creant un sistema perquè no es trenqui l'ou de xocolata abans de llançar-lo des d'un tercer pis.