Els estudiants de 1r s'endinsen al món de la Seguretat Física de la mà de Ferrimax

Grup visita a Ferrimax

Estudiants del Grau en Prevenció i Seguretat Integral han visitat les instal·lacions de Ferrimax, empresa líder en el disseny i fabricació de solucions de seguretat i caixes fortes, guiats per Ramon Ramos, director comercial d'Espanya i Portugal d'aquesta companyia.

02/05/2024

Dimecres passat, 24 d'abril, un grup d'estudiants de primer curs del Grau en Prevenció i Seguretat Integral UAB van visitar les instal·lacions de l'empresa Ferrimax, companyia amb més de 40 anys d'experiència en el sector de la seguretat física i la fabricació de productes de seguretat, a Sant Fost de Campsentelles, Barcelona. Una visita que ja s'havia proporcionat a altres promocions d'aquest grau.

La sortida, guiada per Ramon Ramos Sedeño, director comercial, va començar amb una introducció sobre l'empresa, una explicació dels diferents productes de seguretat física que fabriquen, com es comercialitzen i quins serveis ofereixen, com ara: caixes fortes, sistemes d'ingressos, cambres cuirassades o productes sorgits de les necessitats actuals a causa dels hàbits de consum i el creixement del e-commerce, com els clic&collect (punts de recollida de compra en línia) per a empreses.

Tot això, a través d'una ruta per les instal·lacions de la fàbrica que va mostrar als alumnes els diferents processos de fabricació dels productes: des del disseny efectuat en l'Oficina Tècnica, passant per tot el procés de fabricació, pintura, embalatge i acabant en el lliurament del producte al client.

Ferrimax, empresa espanyola referent en el sector de la seguretat física, opera actualment de manera internacional oferint solucions per a àmbits tan diversos com les administracions públiques, la banca, les empreses de seguretat, la joieria o els hospitals.

Amb aquestes visites, Ferrimax ofereix als nostres estudiants un acostament al món laboral, donant-los una oportunitat per a aclarir tots els dubtes que puguin tenir relacionats amb el sector de la Seguretat Física i sent un exemple real, més enllà de les classes.

Podeu veure el funcionament de l'empresa en aquest vídeo del programa Fabricant Made in Spain sobre Caixes Fortes de 2017.

Grup de visita a Ferrimax

Els estudiants visiten les instal·lacions de Ferrimax, guiats per Ramon Ramos.