Eleccions Junta de Facultat 2019 - VOTACIONS 24 i 25 d'abril

Imatge VotacionsJF FEiE
Des de les 9.00 hores del dia 24 d'abril fins a les 15.00 hores del dia 25 d'abril serà possible exercir el dret de vot a les eleccions a la Junta de Facultat 2019 mitjançant la plataforma de vot electrònic.

23/04/2019

Per poder votar caldrà accedir a través del web de la Facultat al "Portal de votació electrònica" o directament a l'enllaç: https://seuelectronica.uab.cat/ca/votacio-e.

Podeu votar des de qualsevol dispositiu electrònic (mòbil, tablet, ordinador).

El sistema de vot electrònic que s'utilitza a la UAB es desenvolupa mitjançant una plataforma informàtica, comuna a totes les universitats públiques de Catalunya. Aquest entorn és del tot segur, ja que garanteix la privacitat dels votants i la integritat dels vots en tot moment mitjançant el xifrat i la signatura digital vinculada a cadascun dels vots emesos. En el cas de la UAB, i per facilitar la participació de la comunitat universitària, s'ha optat per utilitzar com a mitjans d'identificació dels votants el NIU i la paraula de pas associada. És per aquest motiu que us recordem que la paraula de pas associada al vostre NIU és d'ús exclusivament personal i secreta, i us demanem que, si darrerament l'heu compartit amb algú o creieu que algú més la pot conèixer procediu a canviar-la, accedint al web http://sia.uab.es/gestio_pwd.html.

Recordeu que podeu votar totes les vegades que vulgueu mentre la votació sigui oberta però que només serà vàlida l'última votació que efctueu.

En aquestes eleccions, es renoven tots els membres electes representants dels quatre sectors electorals: sector A (professorat amb vinculació permanent a la Universitat que exerceixi funcions de docència a la Facultat); sector B (resta de personal acadèmic i el personal investigador en formació que exerceixi funcions de docència a la Facultat); sector C (estudiants) i sector D (personal d'administració i serveis).

Podeu fer el seguiment de tot el procés electoral al web de la Facultat, tant en la secció de Notícies com en l'apartat destinat a les eleccions, al qual podeu accedir a través de: Coneix La Facultat -> La Facultat -> Eleccions Junta de Facultat 2019 o a través d'aquest enllaç.