El TXICC presenta les 'Píndoles de llengua i literatura xineses'

Píndoles de llengua i literatura xineses

El grup de recerca en Traducció del xinès al català i al castellà (TXICC) dona tret de sortida a una sèrie de vídeos breus sobre llengua, literatura i cultura xineses a càrrec de sinòlegs experts en diferents temes. Els estudiants de xinès tindran així l’oportunitat d’aprendre sobre qüestions que sovint no es poden tractar en profunditat a classe.

19/01/2022

Cada segon i quart dijous del mes, el TXICC publicarà un vídeo d’aquestes píndoles

Aquest mes de gener el grup TXICC ha presentat les Píndoles de llengua i literatura xineses, un nou projecte de divulgació en format audiovisual. Les píndoles consisteixen en vídeos breus sobre temes relacionats amb la llengua, la literatura i la cultura xineses, a càrrec de diferents experts i estudiosos del tema en qüestió.

Gravades amb un to proper i amè, les píndoles s’adrecen tant a estudiants de xinès, que podran descobrir-hi temes que sovint no es poden tractar en profunditat a les classes de llengua, com a qualsevol persona interessada en la llengua, la literatura o la cultura xineses. Aquest projecte ha tingut el suport de la Fundació Institut Confuci de Barcelona.

La nova píndola arriba de la mà del professor Antonio Palioello, que parla de llengua i literatura xineses.