El Servei d'Ocupabilitat de la UAB comença el 4t Cicle d'Orientació Professional d'Àsia Oriental

Partida de shôgi

En el marc d’aquest cicle s’organitzen quatre sessions d’orientació laboral per a l’alumnat d’Estudis de l’Àsia Oriental, especialment recomanades per als estudiants dels darrers cursos. Se celebraran el 22 de març, el 29 de març, el 5 d’abril i el 10 de maig.

15/03/2022

L’objectiu és que l’alumnat analitzi el seu propi capital competencial professional i que conegui el mercat de treball vinculat a la seva titulació

El Servei d’Ocupabilitat de la UAB dona inici al 4t Cicle d’Orientació Professional d’Àsia Oriental sota el títol Endinsa’t en el mercat laboral dels Estudis de l’Àsia Oriental, amb l’objectiu d’ajudar a definir el perfil competencial professional d’un graduat en EAO en relació al mercat de treball específic i a les necessitats de les empreses.

Totes les activitats seran a càrrec de Francesc Gelida, seleccionador de personal i formador en desenvolupament professional i competencial. Se celebraran de 13:00 a 14:00h els dimarts 22 de març, 29 de març, 5 d’abril i 10 de maig. Les sessions tindran lloc a l’Aula 083 de la Facultat de Traducció i d’Interpretació, excepte el dia 5 d’abril, que es farà a l’Aula 3 de la Facultat de Ciències de l’Educació.

L’activitat ocupa quatre classes de l’assignatura Temes Avançats de Societat Contemporània de l’Àsia Oriental. Si algun estudiant no matriculat a l’assignatura té interès a assistir-hi, ha de demanar-ho per correu electrònic a tfg.practiques.professionalitzacio.fti@uab.cat. Això sí: l’activitat té aforament limitat.

Web del Servei d'Ocupabilitat