El professorat de la Facultat de Dret participa en la Conferència SRP-23 organitzada per l'ICAB

Professorat en l'ICAB

Dimarts 7 de febrer, el professorat de la Facultat de Dret va participar en la Conferència SRP-23 anomenada “La transformació digital. Eficiència, responsabilitat, justícia i formes de vida" a l’ICAB en compliment del conveni amb la Fundació Sant Raimon de Penyafort.

10/02/2023

El passat 7 de febrer, part del professorat de la Facultat de Dret va participar en la taula rodona de la Conferència SRP-23 denominada “La transformació digital. Eficiència, responsabilitat, justícia i formes de vida" organitzada per l’ICAB en compliment del conveni amb la Fundació Sant Raimon de Penyafort.

En l’acte van assistir Susana Navas, Degana de la Facultat de Dret i els professors Josep Cañabate, Albert Castellanos, Joan Lluís Pérez Francesch i Xavier Puigdollers.