El professor Marco Rizzi va impartir el seminari sobre les noves trajectòries en la regulació de riscos arran del COVID-19

EUTALK Marco Rizzi

Dimarts 13 de juny a les 12:00 h, va tenir lloc un seminari sobre les noves trajectòries en la regulació de riscos arran del COVID-19 impartida pel professor Marco Rizzi a la Sala de Graus de la Facultat de Dret.

15/06/2023

Dimarts 13 de juny, Marco Rizzi, professor de Dret i Política de Danys i Salut en el JD, i Regulació de Riscos en els programes de Mestratge, associat en la Facultat de Dret de la Universitat d’Austràlia Occidental (UWA), va impartir un seminari obert a tot l’alumnat i professorat de la UAB.

El seminari, organitzat per l’Institut d’Estudis Europeus, l'EUPOL i la Facultat de Dret de la UAB, va abordar les noves trajectòries en la regulació de riscos arran del COVID-19. Es van tractar aspectes relacionats amb la connexió entre el risc i la llei i el paper que aquesta última pot jugar davant d’aquests riscos emergents.

L’acte es va celebrar a les 12:00 h a la Sala de Graus de la Facultat de Dret.

Per a més informació, visita la pàgina web de l’IEE.