El professor i criminòleg britànic, Anthony Bottoms, imparteix un seminari a la Facultat

IMG_SeminarBottoms

El professor i criminòleg britànic, Anthony Bottoms, ha impartit un seminari a la Facultat titulat “La contribució del professor Bottoms a la Criminologia”.

22/11/2022

Aquest dilluns 21 de novembre el professor i criminòleg britànic, Anthony Bottoms, ha impartit un seminari a la Facultat titulat “La contribució del professor Bottoms a la Criminologia”, on ha debatut amb diferents professors del centre les seves aportacions en aquest camp. Aquest seminari s'ha produït un dia abans de ser investit Doctor Honoris Causa per la Universitat Autònoma de Barcelona.

El Dr. Anthony Bottoms és professor a les universitats de Cambridge i Sheffield i un dels principals promotors d'una política criminal humanista sostinguda sobre bases empíriques. El seu treball es basa en el concepte que les polítiques criminals més avançades han de tenir suport empíric sobre la seva efectivitat.

Entre altres reconeixements, Bottoms ha rebut el premi Sellin-Glueck de la Societat Americana de Criminologia i el premi de la Societat Europea de Criminologia.