El professor Ferran Anguera, ponent a un webinar sobre turisme segur i sostenible

Webinar amb la participació del professor Ferran Anguera

Ferran Anguera, expert en seguretat turística, i docent de les Escoles de Turisme i Direcció Hotelera, i de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, serà un dels ponents del webinar Reptes per un turisme segur i sostenible postpandèmia, que es celebra el dimecres 27 d'abril, a les 18 hores. L'acte està organitzat pel Fòrum Espanyol per la Prevenció y la Seguretat Urbana.

26/04/2022

El professor Ferran Anguera, expert en seguretat turística i docent de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera i de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, serà un dels ponents al seminari online sobre Reptes per un turisme segur i sostenible postpandèmia, que organitza el Fòrum Espanyol per a la Prevenció i la Seguretat Urbana, associació de municipis i altres administracions espanyoles per la defensa i la promoció de polítiques públiques de prevenció y seguretat.

Anguera impartirà la conferència titulada Seguretat turística 360º amb perspectiva local. Nous riscos: ambientals, criminològics, sostenibilitat i resiliència.

També intervindran:

• Peter Tarlow, Consultor i conferenciant internacional, President de Tourism & More, que pronunciarà la ponència L'impacte de la guerra a Ucraïna sobre la seguretat turística.
  • Meritxell Pineda, Consultora especialitzada en resiliència i ciberseguretat, amb Eines de les administracions locals per millorar la resiliència.
  • Fernando Gaona, Policia Local de Xàbia, coordinador de projectes europeus, participarà explicant L'experiència en la gestió local de la seguretat turística.

Després de les intervencions dels ponents es realitzarà una taula de debat.

El webinar es celebra el dimecres 27 d'abril, a les 18 h, a través de la plataforma en línia Zoom, i en el marc del cicle de ponències sobre la seguretat en l'espai públic.

Per assistir-hi virtualment, cal que us inscriviu prèviament a aquest formulari.