El nou Màster en Estudis Globals d’Àsia Oriental es presenta a les xarxes

Adorns xinesos

Blai Guarné, el coordinador del MUEGAO, el nou Màster Universitari en Estudis Global d’Àsia Oriental, fa una videopresentació d’aquest nou pla d’estudis de la nostra Facultat a les xarxes. En línies generals, el MUEGAO respon a la necessitat d’experts que entenguin el funcionament dels països de l’Àsia Oriental i la seva influència creixent al món.

27/05/2020

La UAB és una universitat pionera en el camp dels estudis d’Àsia Oriental: la nostra Facultat va ser la primera a oferir uns estudis de grau d'Àsia Oriental i a impartir japonès, el xinès i el coreà. La Facultat reafirma aquest compromís amb l’estrena del nou Màster Universitari en Estudis Globals de l’Àsia Oriental pel curs 2020-21.

El nou màster respon a la demanda i la necessitat d’experts en el funcionament dels països d’Àsia Oriental (Xina, Japó i Corea) i en la influència creixent que tenen al món. Durant els darrers anys una sèrie de fenòmens econòmics, geopolítics i culturals han contribuït a la visibilitat i influència d’aquestes regions i el màster permet als estudiants l’estudi detallat de tots ells.

Blai Guarné, el coordinador de la nova titulació, la presenta de manera breu, però concís, en el vídeo adjuntat a continuació. Convidem a tots els estudiants interessats a visualitzar aquesta presentació i a posar-se en contacte amb la Facultat per a més informació.