El nou Grau d’Estudis d’Espanyol i Xinès es presenta a l’UniFira virtual

Imatge tradicional de Xina
L’ajornament del Saló de l’Ensenyament ha impulsat la iniciativa UniFira, una exposició virtual de l’oferta formativa universitària. La FTI hi ha presentat el nou Grau d’Estudis d’Espanyol i Xinès que s’estrenarà el curs vinent  2020-21.

20/03/2020

El nou Grau d’Estudis d’Espanyol i Xinès és una oportunitat per a formar-se en dues de les llengües més parlades del món i dues cultures amb una gran tradició i prestigi

El Grau d’Estudis d’Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura és una oportunitat per als joves amb inquietud per dues cultures d’una gran riquesa i dues de les llengües més importants del món. La nova aposta acadèmica de la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB pel curs vinent 2020-21 respon a diverses tendències que la Facultat vol explorar, sent la primera a oferir un pla d’estudis així a tot l’Estat espanyol.

Cada cop hi ha més joves amb un gran interès tant per l’espanyol com el xinès, llengües de prestigi al món tant per la seva tradició com la seva importància en les relacions internacionals. A més, tant la Xina com Espanya compten amb una cultura i una literatura de tradició molt rica i aquest nou grau ofereix la possibilitat d’estudiar-les en profunditat.

Aquestes dues cultures, d’altra banda, son cada vegada més properes. Així, el Grau d’Estudis d’Espanyol i Xinès pretén formar professionals que siguin capaços de fer de pont entre totes dues cultures i seguir treballant per la cooperació entre tots dos països.

La FTI col·labora estretament amb institucions oficials xineses de gran prestigi, com la Fundació Institut Confuci de Barcelona, entre d’altres, per tal d’oferir als alumnes un contacte més directe amb les cultures que estudien. La pròpia Facultat, a més, compta amb un ampli programa de mobilitat i de pràctiques per als estudiants.

Si us interessa, encara que la UAB romandrà tancada fins a nou avís degut a les instruccions de les autoritats, a la nostra pàgina web i les nostres xarxes socials (Twitter i Instagram) hi trobareu més informació actualitzada diàriament sobre l’oferta formativa i la vida a la Facultat. No us ho perdeu! D’altra banda, el Dia de les Famílies a la UAB segueix en peu pel dissabte 9 de maig, una oportunitat única per a conèixer el Campus i les instal·lacions de la universitat de prop; a la nostra Facultat, per descomptat, us hi esperem!