El Ministeri d’Afers Exteriors organitza una jornada per a estudiants sobre Relacions Internacionals

Banderes

L’Escola Diplomàtica del Ministeri celebra una jornada completament virtual sobre Relacions Internacionals per a estudiants amb interès en l’àmbit de les Relacions Internacionals. S’ofereixen així 4 sessions formatives el dilluns 21 de desembre, de 10:15h a 13:30h.

11/12/2020

Una de les sortides de l’alumnat de la nostra Facultat és, precisament, la de l’àmbit de les Relacions Internacionals

El Ministeri d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació obre les portes virtuals de la seva Escola Diplomàtica per a apropar els seus programes d’estudi i formatius a tot estudiant amb interès per l’àmbit de les Relacions Internacionals. Les jornades comptaran amb la participació, entre altres, de la Unidad de Funcionarios Internacionales i la Unitat Foment Presència Espanyola a Institucions UE.

El dilluns 21 de desembre, de 10:15h a 13:30h, tindran lloc quatre sessions formatives diferents amb torn de preguntes a cada sessió. La inscripció per a participar les videoconferències és obligatòria, si bé és possible visualitzar-les sense participar-hi a través del canal de l’Escola Diplomàtica. Al final d'aquesta notícia trobareu per a descarregar el programa complet de les sessions.

Què són les Relacions Internacionals?

Les Relacions Internacionals són una disciplina força jove: es considera que no se’n va constituir l’estudi formal fins a principis del segle XX. El seu apogeu, però, va arribar amb la fi de la Segona Guerra Mundial, moment a partir del qual va quedar patent la complexitat de la relació entre les diverses nacions del món.

A dia d’avui, les Relacions Internacionals són una disciplina molt rica i diversificada, a més d’una de les sortides de l’alumnat de la Facultat i de la UAB, que ofereix diversos programes de Relacions Internacionals.

Més informació: Programa Jornades Virtuals Escuela Diplomática