El grup Digidret organitza el seminari "Impacto de la digitalización en los Convenios de Doble Imposición"

Cartell del seminari ¿Impacto de la digitalización en los Convenios de Doble Imposición¿

El grup Digidret organitza el seminari “Impacto de la digitalización en los Convenios de Doble Imposición” el dia 16 de febrer a les 12:00h, a la Sala Victoria Kent de la Facultat de Dret. Es tracta d’un seminari internacional bimodal, obert al Personal Docent i Investigador i a l'alumnat de doctorat de la Facultat de Dret.

05/02/2024

Seguint amb les sessions sobre Digitalització i Dret de l’empresa, el Grup de Recerca Digidret compta amb la intervenció del Dr. José Antonio Fernández Amor (Universitat Autònoma de Barcelona) per aproximar-nos a l’impacte que està tenint la digitalització en la fiscalitat internacional de l’empresa i en el teletreball. L’acte serà bimodal el dia 16 de febrer a les 12:00h, a la Sala Victoria Kent de la Facultat de Dret i a la següent adreça TEAMS.