El Grup d'Argumentació i Debat acaba les competicions del primer semestre amb grans resultats

IMG_resultatsGAD

El Grup d’Argumentació i Debat ha aconseguit el subcampionat de diversos tornejos, premis com a jurats, i en les categories novells, en tornejos celebrats arreu d’Espanya.

29/11/2022

Aquest primer semestre ha estat intens pel què fa a tornejos de debat arreu del territori, i el GAD hi ha estat present al més alt nivell. En total, s’han fet set expedicions: a la Universitat Politècnica de València, a la Universitat de Granada, a la Universitat de Salamanca, a la Universitat Autònoma de Madrid, al Col·legi Major Elías Ahuja, a la Universitat Rey Juan Carlos i a la Universitat d’Oviedo. En tots ells, el GAD hi ha assistit, bé amb equips que competien, bé en qualitat de jurat.

Al torneig celebrat a València, un equip del GAD, format per l’Oriol Sala i l’Alejandro Sanjuán, va aconseguir arribar a la final i proclamar-se subcampions. A més a més, l’altre equip, format per la Sara Gil-Gibernau i la Xènia Porterias, van aconseguir mencions honorífiques com a millors oradores novells del torneig. L’expedició la van completar en Roc, com a membre de l’equip de tabulació, la Judit Postigo, com a membre de l’equip d’equitat, en Gorka Samaniego, com a membre de l’equip d’adjudicació i en Pau Hernández, que va rebre el premi a millor jurat.

Dues setmanes més tard, a Granada, dos equips mixtes del GAD van situar-se a la final, proclamant-se subcampions: l’Andreu Garcia, que debatia amb l’Horacio Lamela, de la Universitat Francisco de Vitoria, i en Pau Hernández, que debatia amb l’Álvaro Reyes, de la Universitat CEU San Pablo. A més a més, van estar en el Top 5 de millors oradors del torneig. També hi van anar l’Eudald Garcia i en José María Sáez, com a jurats, i la Rocío Albert va ser membre de l’equip d’equitat.

A finals d’octubre, la parella conformada per la Mª Dolores Sáez i l’Elena Núñez va participar en els tornejos de l’Autònoma de Madrid i de la Universitat de Salamanca, arribant a les semifinals d’ambdues competicions i tenir diverses mencions com a millors oradores. A més, en el torneig realitzat a l’Autònoma de Madrid també hi va participar l’equip mixt del Ferran Prades i la Judith Bonet.

Per altra banda, el GAD ha anat al torneig celebrat al Col·legi Major Elías Ahuja, on la parella conformada per l’Andreu Garcia i l’Eudald Garcia van ser subcampions de la categoria Pro-Am (especial per a equips conformats per un veterà i un novell), i la Mª Dolores Sáez i en Pau Hernández van arribar a les semifinals. També van participar-hi la Isabel Castejon i la Xènia Porteries, amb grans resultats com a novells, i, com a jurat, hi van anar en Gorka Samaniego i en José María Sáez. També hi va assistir l’Elena Núñez, com a membre de l’equip d’adjudicació.

També es va assistir al torneig de la Universitat Rey Juan Carlos amb dos equips, el de la Mª Dolores Sáez i l’Elena Núñez, i el mixt d’en Pau Hernández i l’Álvaro Reyes, situant-se aquest a les semifinals del torneig. També hi va assistir en Gorka Samaniego, com a membre de l’equip d’adjudicació.

Finalment, el darrer cap de setmana, en Roc Grandía va assistir al torneig Regional del Nord, com a membre de l’equip de tabulació, celebrat a la Universitat d’Oviedo.

Amb tot això, culmina un intens semestre de competicions, alhora que s’ha continuat amb l’activitat formativa dels diferents grups i nivells, i també s’ha continuat amb la preparació de les activitats del segon semestre, on destaquen la preparació de les activitats amb alumnat de secundària (de simulació jurídica i de debat) i el torneig nacional de debat que tindrà lloc a la UAB al mes d’abril. Per més informació, sempre podeu estar pendents de les xarxes socials del GAD: @gad_uab.