El Grau en Estudis Socioculturals de Gènere, reconegut en el Dia Internacional de la Dona 2021

Igualtat de gènere

La UAB reconeix l’alumnat i el professorat de la primera promoció d’Estudis Socioculturals de Gènere el dia Internacional de la Dona Treballadora 2021

09/03/2021

El curs 2020-2021 sortirà la primera promoció d’estudiants del grau d’Estudis Socioculturals de Gènere. És un grau pioner a l’Estat Espanyol, impulsat per la Facultat de Filosofia i Lletres amb el concurs de set centres més del campus, les facultats de Dret, Ciències de l’Educació, Psicologia, Economia i Empresa, Ciències Polítiques i Sociologia i Traducció i Interpretació.

La verificació d’aquests estudis no ha estat un camí fàcil, a causa de la seva singularitat en el panorama universitari hispànic, tot i que ja hi existien com a estudis de màster, i de grau, en moltes universitats de l’àmbit anglosaxó. A partir de la seva verificació, ha estat model per a altres universitats, com ara la URV que està preparant una proposta similar.

La Dra. Meri Torres del Departament de Filologia Espanyola serà l’encarregada de pronunciar la lliçó que acompanyarà l’acte de reconeixement. La Sra. Gisela López serà l’estudiant que rebrà el reconeixement en representació de tot l’estudiantat del grau.

L’acte serà virtual i es podrà seguir en l’enllaç https://www.youtube.com/user/UABBarcelona