El Consell d'Estudiants estrena les dessuadores de la FTI

Alumnes de la FTI en una aula amb les dessuadores noves del Consell d'Estudiants

Amb un disseny exclusiu que ret homenatge a diverses de les llengües i cultures que s’ensenyen a la nostra facultat, el Consell d’Estudiants posa a la venda aquestes dessuadores a tots els membres de la facultat. Ja se n’han venut les primeres 50 unitats, si bé se n’obriran més comandes properament.

23/02/2022

El Consell d’Estudiants ha estrenat dessuadores amb un disseny, exclusiu de la Facultat de Traducció i Interpretació, que pretén ser un homenatge tant a la UAB com a totes les llengües i cultures que s’estudien al nostre centre. Ja se n’han venut les primeres 50 unitats, si bé properament se’n tornaran a acceptar comandes.

Qualsevol persona de la facultat, sigui docent, PAS o alumne pot demanar-ne una: només cal que es posi en contacte amb el Consell d’Estudiants de la FTI enviant-los un missatge a través del seu perfil d’instagram. És un procés molt senzill fins i tot per les persones que no estiguin acostumades a fer servir l’aplicació.

Informació i comandes

N’hi ha de moltes talles i es poden demanar en negre o bé en gris. La Facultat us convida a anar al Consell d’Estudiants a informar-vos sobre qualsevol dubte o qüestió que tingueu abans de comprar-vos-en una.