El Cicle de cinema ja està en marxa

El Cicle de cinema, economia i empresa, organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa, compta amb els films: Margin Call, Moneyball, La batalla de los sexos i Freakonomics. Les projeccions són en versió original i l'entrada subjecta a l'aforament de la sala.

15/10/2018

Les projeccions del Cicle de cinema, economia i empresa tenen lloc a la Sala Cinema UAB i duraran fins al dilluns 5 de novembre. La Facultat d’Economia i Empresa realitza aquesta activitat per apropar l’economia al públic d’una forma original. La propera emissió serà Moneyball, que tracta de models estadístics i gestió empresarial, el dilluns 22 d’octubre a les 14 hores.

Els següents dilluns 29 d’octubre a les 15 hores i 5 de novembre a les 14 hores es projectaran La batalla de los sexos i Freakonomics, respectivament. El passat 8 d’octubre el Cicle es va estrenar amb el film Margin Call.