DIGIDRET organitza el seminari "The Key Features and Digitalisation in the Company Law of Baltic States"

Digidret seminari

El dia 30 de març tindrà lloc el seminari “The Key Features and Digitalisation in the Company Law of Baltic States”, dirigida pel Grup de Recerca DIGIDRET amb la col·laboració del professor Virginijus Bitè.

La sessió serà bimodal, a les 15:30 h, a la Sala de Reunions B2-008 de la Facultat de Dret i per la plataforma de Teams, obert a personal docent i investigador i alumnat de Doctorat.

23/03/2023

Seguint amb les sessions sobre Digitalització i Dret de l’empresa, el Grup de Recerca DIGIDRET compta amb la intervenció de Virginijus Bitè, professor de dret d’empresa, director de l’institut de dret privat en el European Corporate Governance Institute (ECGI) i advocat, per impartir un seminari anomenat “The Key Features and Digitalisation in the Company Law of Baltic States”.

L’acte serà bimodal el pròxim 30 de març a les 15:30 h a la Sala de Reunions B2-008 de la Facultat de Dret i de forma virtual a la plataforma de Teams.

Rètol seminari “The Key Features and Digitalisation in the Company Law of Baltic States”.