Diàlegs amb professionals: Eva Domínguez i Ruth Ruíz de The Leading Hotels of the World

Eva Domínguez, alumni EUTDH
La primera sessió per conèixer la trajectòria professional d’exalumnes de l’Escola tindrà lloc demà, 8 d’octubre, a les 13:30 hores, a càrrec de l'alumni Eva Domínguez, subdirectora del grup hoteler, juntament amb Ruth Ruíz, responsable de qualitat.

07/10/2019

La coordinació de Pràctiques Internacionals ha organitzat la primera sessió de diàlegs amb professionals, per als alumnes de 3r i 4t curs, amb representants del grup The Leading Hotels of the World.

Eva Domínguez, subdirectora del grup d’hotels The Leading Hotels of the World i al capdavant de l’Sport Hermitage & Spa 5* d’Andorra, és alumni de l’Escola i té més de 15 anys d’experiència en consultoria i direcció d’indústries hoteleres. L’exalumne dirigirà la sessió juntament amb Ruth Ruíz, responsable de qualitat.

L’objectiu de la sessió és conèixer els estàndards de servei i qualitat de The Leading Hotels of the World i conèixer els productes de luxe i oci en l'àmbit internacional, així com les tasques atribuïdes a posicions de Direcció i Gestió de la Qualitat.

Aquesta primera edició dels diàlegs tindrà lloc demà, dimarts 8 d’octubre, a les 13:30 hores, a l’aula 211.