Darrera sessió informativa online sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral

Sessió informativa online sobre els Graus

L'Escola oferirà una darrera sessió informativa virtual per donar a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i en línia) a tots els futurs estudiants interessats en aquesta titulació per al curs acadèmic 2021-2022. La xerrada serà el dimecres 14 de juliol, a les 18 h. Inscripcions obertes!

05/07/2021

L'Escola organitzarà una darrera xerrada informativa virtual, el proper dimecres 14 de juliol, a les 18 hores, per explicar les claus del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i en línia) als futurs estudiants universitaris amb interès per aquesta titulació pel pròxim curs acadèmic 2021-2022.

La sessió online es farà a través de la plataforma Zoom. Serà impartida per Montserrat Iglesias-Lucía, directora de l'Escola, i també hi participaran alumnes que actualment estan cursant aquest Grau per explicar-te la seva experiència.

Per assistir, apunta't a aquest formulari. Després d'omplir-lo d'Eventbrite rebràs un correu que et confirmarà que la teva inscripció s'ha realitzat correctament.

El dia de la xerrada rebràs diversos recordatoris amb un enllaç que et donarà accés a la xerrada virtual.

T'hi esperem!