Cursos de l'Escola reconeguts per l'ISPC com activitats amb meritació per a Policia i Bombers

Bombers

L'Institut de Seguretat Pública de Catalunya ha reconegut, recentment per aquest any 2021, diversos cursos d'especialització de l'oferta de Formació Contínua de l'Escola, com a activitats formatives amb meritació per a convocatòries d'accés o promoció dels cossos de Policia i de Bombers de Catalunya.

23/03/2021

Aquestes són les formacions que poden puntuar com a mèrits (consulteu les bases de cada convocatòria):

Cos de Bombers

Cos de Policia de Catalunya

Podeu consultar tota l'oferta de Formació Contínua de FUABFormació en Prevenció i Seguretat Integral, a aquest enllaç.

Per a preguntes i dubtes, escriviu a formacio.continuada.fuab@uab.cat