Curs de formació de professorat "Aprenentatge basat en eines digitals al UAB OpenLabs"

Sala Digital Lab ubicada dins la Sala de Revistes d'Humanitats

Els dies 13 i 20 de juliol, de 10h a 14h, tindrà lloc un curs de formació a mida del professorat de la Facultat: “Aprenentatge basat en eines digitals al UAB OpenLabs (Laboratori Digital). Com fer un primer pas en l’ús de les tecnologies digitals dins l’aula.” a càrrec d’Alfons Miàs i d’Igor Bogdanovic.

06/07/2021

Els UAB Open Labs formen part d’un nou ecosistema d’innovació basada en les eines digitals que està recollit en el pla estratègic de la UAB. Per fomentar la innovació en els àmbits de recerca i docència els Labs estan dotats amb un maquinari específic que complementa un ventall ample de les eines digitals.

Amb aquesta activitat, es vol presentar al professorat el potencial dels UAB Open Labs (i en especial del Laboratori Digital) a l’hora de crear i desenvolupar projectes d’innovació docent. A més d’introduir al personal docent els coneixements bàsics sobre les noves tecnologies aplicables en la docència universitària, així com alguns recursos digitals per la creació dels materials docents.

En aquesta edició ens centrarem en la tecnologia de digitalització en 2D i en 3D, i en les possibilitats que ofereixen diferents formats de la realitat virtual - immersiva, augmentada i mixta.

Inscripció mitjançant formulari