Convocatòria programa d'emprenedoria Explorer

IMG_EXPLORER

Fins el 13 de desembre romandrà oberta la convocatòria per apuntar-se al programa d'emprenedoria Explorer, que impulsa el Parc de Recerca de la UAB, amb la col·laboració dels ajuntaments de Cerdanyola, Rubí i Sant Cugat.

22/11/2022

Ja està oberta la convocatòria per apuntar-se al al programa d'emprenedoria Explorer, que impulsa el Parc de Recerca de la UAB, amb la col·laboració dels ajuntaments de Cerdanyola, Rubí i Sant Cugat. La convocatòria romandrà oberta fins el 13 de desembre.

L'Explorer, promogut pel Banc Santander a través de Santander Universitats i el Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE), és un programa de pre-incubació que ajuda joves de 18 a 31 anys a validar si la seva idea de negoci es pot convertir en un projecte sostenible. A més, els mostra com adquirir les habilitats transversals necessàries no només per emprendre, sinó també per ser més ocupables i aportar valor a qualsevol organització. Durant 12 setmanes (de gener a abril de 2023) i amb cost zero, aquells que ho vulguin podran treballar sobre una idea de negoci per validar si la poden transformar en un projecte econòmicament sostenible que contribueixi a aconseguir algun dels Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030. Al final, si el projecte és seleccionat, els afortunats gaudiran d'una setmana a Europa amb un cohort d'Explorers en un hub d'innovació TOP per a emprenedors.  Si estàs interessat/da, presenta la teva candidatura (sol o en equip) a través de la plataforma d'emprenedoria universitari Santander X i escollint el centre ES - Universitat Autònoma de Barcelona.

Si vols més informació o tens algun dubte, contacta amb meritxell.cardus@uab.cat