Convocatòria de Junta de Facultat

Entrada Facultat
El degà va convocar als membres de la Junta de Facultat a una reunió ordinària que va tenir lloc a l'aula 501 del centre el dia 19 de desembre a les 15.30h en primera convocatòria i a les 16.00h en segona convocatòria.

04/12/2019

El degà va convocar als membres de la Junta de Facultat a una reunió ordinària el dia 19 de desembre a les 15.30h en primera convocatòria i a les 16.00h en segona convocatòria, amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació, si escau, de l’acta anterior
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de membres de comissions de professorat
  3. Aprovació, si escau, del Manual del SGIQ de la FFiL
  4. Aprovació, si escau, de l'extinció del Grau en Llengua i Literatura Catalanes (per reverificació)
  5. Aprovació, si escau, de l'extinció del MU en Polítiques i Planificació per a les Ciutats, l'Ambient i el Paisatge
  6. Aprovació, si escau, de la fitxa PIMPEU del Màster Erasmus Mundus en Lingüística Romànica, Teòrica i Experimental
  7. Informe del degà
  8. Torn obert d’intervencions