Convocades les eleccions per a la renovació total de la Junta de la Facultat

Eleccions 2023

La degana Susana Navas ha anunciat l'inici del procés electoral per a la renovació total de la Junta de la Facultat de Dret, mitjançant el sistema de votació electrònica.

Els membres de la comunitat tindran l'oportunitat de votar des de les 8:00h del 16 d'octubre fins a les 12:30h del 17 d'octubre de 2023.

17/07/2023

Des de la Facultat de Dret, informem que ja s'han convocat eleccions per a la renovació completa de la Junta de la Facultat.

Susana Navas Navarro, degana de la Facultat de Dret, d'acord amb el que estableix el Reglament de la Facultat, ha convocat aquestes eleccions per a la renovació de tots els sectors de la Junta de Facultat (A, B, C i D), utilitzant el sistema de votació electrònica.

El període de votació serà des de les 8:00h del 16 d'octubre fins a les 12:30h del 17 d'octubre de 2023.

Tota la informació relativa a la renovació completa de la Junta, incloent-hi la documentació, la publicació del cens electoral, les candidatures presentades i altres detalls importants, es pot consultar al següent enllaç.