Conferència 'The War in Ukraine and the Future of Europe'

Conferència The War in Ukraine and the Future of Europe

El dia 18 de gener, de 16:00 a 17:30 el professor Federico Fabbrini impartirà la conferència "The War in Ukraine and the Future of Europe" a la Facultat de Dret de la UAB.

09/01/2023

El dia 18 de gener, de 16:00 a 17:30 el professor Federico Fabbrini impartirà una conferència a la Facultat de Dret de la UAB en el marc dels seminaris que organitza el Màster de Integració Europea en col·laboració amb l’Institut d’Estudis Europeus i la Càtedra Jean Monnet en Polítiques Europees. El títol de la conferència és "The War in Ukraine and the Future of Europe", i tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

El professor Fabrini es Catedràtic de Dret Europeu a la School of Law and Government de la Dublin City University (DCU), Director del Brexit Institute i Director del Law Research Center. Actualment és investigador a la Universitat de Princeton (Fellow in Law). El professor Fabrini és un dels acadèmics més reconeguts en l’estudi del Brèxit i un investigador mundialment reconegut en l’àmbit de la UE.

Més informació: The War in Ukraine and the Future of Europe