Conferència sobre la pràctica del TEDH en matèria d'admissibilitat i mesures cautelars en les demandes contra Espanya

IMG_TEDH

El proper dimarts 29 de novembre tindrà lloc una conferència sota el nom "La práctica reciente del TEDH en materia de admisibilidad y medidas cautelares en las demandas contra España: un filtro jurídico difícil de sortear". Se celebrarà a les 17h a la Sala de Juntes.

25/11/2022

El dimarts 29 de novembre tindrà lloc una conferència titulada "La práctica reciente del TEDH en materia de admisibilidad y medidas cautelares en las demandas contra España: un filtro jurídico difícil de sortear". L'acte se celebrarà a les 17h a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i el protagonitzarà Xabier Urizarbarrena, antic lletrat del Tribunal Europeu de Drets Humans.

Aquesta conferència l'organitza el Doctorat en Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona.