Conferència sobre la Constitució i el constitucionalisme

IMG_Congresodiputados

El dimecres 16 de novembre se celebrarà una conferència titulada "Què han estat i què són la Constitució i el constitucionalisme?: perspectiva històrica i comparada". L'acte començarà a les 10:45 fins a les 12:15h a l'Aula Magna.

04/11/2022

El proper dimecres 16 de novembre se celebrarà una conferència titulada "Què han estat i què són la Constitució i el constitucionalisme?: perspectiva històrica i comparada". L'acte, que començarà a les 10:45 fins a les 12:15h a l'Aula Magna, estarà impartit pel Dr. Joan Ridao, professor de Dret constitucional a la Universitat de Barcelona i director de l'Institut d'Estudis de l'Autogovern.

El Dr. Joan Ridao també és membre de la Comissió Jurídica Assessora. Les seves principals línies de recerca al camp del Dret Constitucional són l’organització territorial del poder polític, el dret parlamentari, la participació política, la transparència i la corrupció pública, així com coalicions polítiques i governabilitat.Tanmateix, és autor de nombroses publicacions. Ha publicat recentment Constitucionalismos. Una inmersión rápida.

Per altra banda, la conferència l'organitza María Jesús García Morales, professora titular de Dret Constitucional de la Universitat Autònoma de Barcelona. Les persones interessades a assistir-hi han d'emplenar el següent formulari abans del 15 de novembre a les 10h. Els certificats d’assistència s’entregaran una vegada acabat l’acte: Programa de Doctorat: Conferència "Què han estat i que són la Constitució i el constitucionalisme?: perspectiva històrica i comparada" (google.com).