Commovedora cerimònia de clausura del Màster oficial en Dret Empresarial de l'edició 2022-2023

Màster oficial en Dret Empresarial

El passat 6 de juliol, va tenir lloc la cerimònia de clausura de l'edició 2022-2023 del Màster oficial en Dret Empresarial a l'Aula Magna de la Facultat de Dret.

12/07/2023

Dijous 6 de juliol, es va celebrar la cerimònia de clausura del Màster oficial en Dret Empresarial de l'edició 2022-2023 a l'Aula Magna de la Facultat de Dret. L'esdeveniment, presentat i moderat per l'Eliseo Sierra Noguero, secretari de la Comissió de Màster, va reunir estudiants, professors i membres de la comunitat universitària.

Susana Beltrán García, Vicedegana de Doble Grau, Projecció Internacional i Comunicació a la Facultat de Dret de la UAB, va donar les paraules de benvinguda als assistents.

Posteriorment, Teodoro López-Cuesta, notari i professor associat de Dret Mercantil de la UAB, va oferir una ponència titulada "La Granda. Un estil d'aprendre".

Durant la cerimònia, els delegats de curs, Miguel Adolfo Arellano Gutiérrez i Laura Isabel Picón Serrano, van representar l'alumnat de l'edició 2022-2023 del Màster amb la seva participació.

En acabar la cerimònia, es va servir un servei de càtering a la Sala de Juntes, proporcionant un moment de celebració per als assistents.

Des de la Facultat de Dret, donem l'enhorabona a l'alumnat i desitgem els graduats un futur professional i personal exitós.