Comença el seminari virtual 'Treballar al Japó'

Gent a Tòquio

Especialment adreçat als estudiants del grau d’Estudis d’Àsia Oriental i als estudiants de Japonès com a llengua C del grau de Traducció i Interpretació, el seminari abordarà la situació tant del mercat laboral com de les borses de pràctiques al país nipó. La primera sessió del seminari se celebra el dimarts 28 d’abril i la quarta i última, el dijous 7 de maig.

27/04/2020

L’activitat de la FTI segueix a les xarxes, ara amb un seminari virtual sobre oportunitats laborals al Japó que se celebrarà en 4 dies diferents

Kai Obokata, de l’agència Connect Job Agent, oferirà un seminari web sobre el mercat laboral i de pràctiques al Japó els dies 28 i 30 d’abril i 5 i 7 de maig. De 18:00 a 19:00, els assistents aprendran com funciona el mon laboral japonès i les seves diferències en relació a la manera de treballar de casa nostra.

Els assistents poden triar assistir de manera virtual només a una de les quatre sessions, ja que s’emetrà el mateix contingut en cadascun dels quatre dies. La sessió, d’altra banda, serà en anglès i és necessari inscriure-s’hi prèviament a través de https://job.connectiu.com/en/plus/event/20000384/details/. Un cop feta la inscripció, els assistents rebran les credencials d’accés al seminari.

Les grans empreses japoneses sempre participen en diversos esdeveniments europeus de recerca de talent i l’agència que organitza la ponència no n’és una excepció: Connect Job té 10 delegacions fora de la seva seu, el Japó, i té vincles amb més de 700 universitats d’arreu del món.

Per què els empresaris japonesos busquen talent europeu? Com poden preparar-se els estudiants europeus per accedir a aquestes oportunitats laborals? Aquesta i altres qüestions seran l’eix central del seminari, el qual es recomana molt especialment per als estudiants del grau d’EAO i de japonès de llengua C al grau de Traducció i Interpretació. No us el perdeu!