Blecua, Carbonell i Garcia Ramon, premiats per l'Associació d'Amics de la UAB

Premis Amics UAB 2019
L’Associació d’Amics de la UAB atorga dos dels premis anuals “Amics dels amics” al professor Joan Carbonell i a la professora Ma. Dolors Garcia Ramón per les seves “trajectòries destacades en relació a la Universitat”, i distingeix el professor José Manuel Blecua amb el premi “Amics de les Biblioteques” per “haver contribuït amb el seu patrimoni a les biblioteques de la Universitat”.

26/11/2019

El proper dijous dia 28 de novembre a les 19.00 tindrà lloc a la Sala Cambó del recinte modernista de l’Hospital de sant Pau (carrer Sant Antoni Ma. Claret 167. Barcelona)  la Festa anual de l’Associació d’Amics de la UAB, que arriba a la 17a edició. La festa consisteix en el reconeixement en forma de premi a trajectòries singulars de persones, tant de la institució com alienes a ella, així com d’un col·lectiu de la universitat.

Les persones de la institució distingides enguany són la Dra. Ma. Dolors García Ramon catedràtica emèrita del Departament de Geografia i el Dr. Joan Carbonell, professor del Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana i ara degà de la Facultat de Filosofia  i Lletres. A proposta del Servei de Biblioteques també s’honora el professor José Manuel Blecua catedràtic jubilat del Departament de Filologia Espanyola per haver cedit part del seu llegat bibliogràfic a la UAB.

Juntament amb ells també rebran la distinció “Amic dels amics” el Sr. Albert Busquets, antic gerent de la UAB (1977-1986) i director general de TMB, i la distinció “Amic de les Biblioteques” el Dr. Miquel de Moragas i el Sr. Martí Olaya. El premi col·lectiu ha estat atorgat a l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB).

Més informació al web Amics UAB