Beques de gratuïtat per al MTIJ (Màster en Traducció Jurídica i Interpretació Judicial): sol·licituds del 8 al 24 de juny

Estàtua de la llibertat

La sol·licitud de les beques de gratuïtat per al curs 2020-21 del MTIJ (Màster en Traducció i Interpretació Judicial) de la FTI s’obrirà del 8 al 24 de juny. Aquest màster propi compta amb l’aval del grup de recerca MIRAS (Mediació i Interpretació: Recerca en l’Àmbit Social) i del professorat del Postgrau en Traducció Jurídica, que ja fa més de vint anys que s’ofereix.

21/05/2020

El MTIJ compta amb l’aval d’un professorat expert en qüestions de traducció jurídica, amb més de vint anys d’experiència i amb el suport del grup de recerca MIRAS

La beca per a la gratuïtat del curs 2020-21 del MTIJ (Màster en Traducció i Interpretació) es podrà sol·licitar del 8 al 24 de juny: les bases de la sol·licitud es troben al final d’aquest lloc web. Les mesures recomanades per part de les administracions arran de la Covid-19, però, canviaran alguns aspectes d’aquest màster en relació a les seves edicions anteriors.

La docència de les assignatures teòriques, d'octubre a gener, serà completament virtual el curs que ve. Les classes en qüestió es faran a través d’una plataforma virtual on es trobaran professors i alumnes, de manera que encara que la docència no sigui presencial, hi seguirà havent un contacte directe entre docents i alumnat. A partir del febrer, però, es reprendrà l’activitat presencial per a les assignatures de caràcter pràctic.

El MTIJ, màster propi de la FTI, compta amb el doble aval de la llarga experiència del professorat del Postgrau en Traducció Jurídica, el qual va començar ara fa vint anys, i el del grup de recerca MIRAS, centrat en la mediació i interpretació en l’àmbit social. A més, també compta amb professors experts en el camp de la traducció judicial: des de magistrats que han creat continguts ad hoc per aquest màster fins a professionals que treballen en organismes internacionals com les Nacions Unides. Us convidem a seguir el lloc web del màster així com fer un cop d’ull a aquest cartell si en voleu més informació.