Alex Mallo i Marc Ortiz, treballadors de l'empresa Ontranslation, expliquen el dia a dia de la feina com a traductor/a

Alex Mallo i Marc Ortiz fent la xerrada

El dimecres, dia 15 de novembre, els/les alumnes de la FTI van poder assistir a una xerrada d'orientació laboral dirigida per Alex Mallo i Marc Ortiz, treballadors de l'empresa Ontranslation.

15/11/2023

Alex Mallo és el responsable de l'Àrea Tècnica d'Ontranslation, a més de traductor i redactor de continguts, i Marc Ortiz és el responsable de l'Àrea Comercial d'Ontranslation (https://ontranslation.es/ca/).

Durant les dues hores de l’activitat, ens van explicar el pas a pas de com gestionar un projecte de traducció real i les competències que són necessàries per poder tirar endavant el projecte.

Va ser una xerrada molt interactiva en la que van organitzar diverses dinàmiques per fer participar als alumnes. D'aquesta manera van anar sortint diferents conceptes necessaris a tenir en compte en el dia a dia de la feina de traducció (treballar contra corrent, saber com gestionar l'encàrrec, etc.).

En definitiva, va ser una conferència molt gratificant, plena de coneixements sobre la realitat del sector i on l’alumnat va poder fer preguntes als dos ponents.