Ajuts DRAC a la mobilitat per al PAS i el PDI

Estudiant amb auriculars, asseguda al tren

Si ets PDI o PAS a una universitat de la Xarxa Vives, no t'ho pensis més i demana un ajut DRAC a la mobilitat.

03/09/2021

Ajuts DRAC a la mobilitat:

• Modalitat DRAC PDI. Podràs gaudir d'un ajut per a cobrir despeses de desplaçament i allotjament per a realitzar estades i impartir docència en català, participar en projectes de difusió de la llengua i preparar assignatures en català a una universitat de la Xarxa Vives diferent a la teva.

• Modalitat DRAC PAS. Podràs gaudir d'un ajut per a cobrir despeses de desplaçament, allotjament i inscripció per estades a serveis, oficines o laboratoris d’universitats de la Xarxa Vives diferents a la teva, i per l'assistència i/o organització de jornades i reunions.

Consulta les universitats que ofereixen ajuts i presenta la sol·licitud abans del 15 de setembre. Descarrega aquí les bases.