Actes de Graduació dels Graus 2021/22

graduacio_doblegrau

El 14 d’octubre es van celebrar els Actes de Graduació de la promoció 2016 - 2022, entre els quals estaven presents els recents graduats del doble grau d’ADE i Dret.

17/10/2022

El 14 d’octubre van tenir lloc els Actes de Graduació de la promoció 2016 - 2022, entre els quals estaven presents els recents graduats del doble grau d’ADE i Dret. L’acte es va celebrar a les 18:00 h a la Sala d’Actes de la Facultat d’Economia i Empresa, i va comptar amb la presència de la Vicedegana de dobles graus, projecció internacional i comunicació, Susana Beltrán, en representació de la Facultat de Dret.

Per altra banda, el professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Eduardo Rojo va ser el padrí de la graduació el qual, en la seva intervenció, va fer una interessant reflexió sobre el nou i canviant món laboral. També varen intervenir la Degana de la Facultat d’Economia i Empresa, Judith Panadès, i el Vicedegà Jordi Perdiguero, així com dos representants de la promoció: Àlex Allan i Daniel Osorio.

En aquest acte també es van entregar els diplomes de reconeixement als dos millors Treballs Fi de Grau i al millor expedient acadèmic, a banda d’un diploma a tots els graduats. I en la cloenda, no podia faltar la intervenció del Cor de la UAB.