Acte de cloenda del curs 2023-2024

-

El pròxim 25 de juny, a les 17h, tindrà lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres l'acte de cloenda de curs del programa Universitat a l'Abast, organitzat per l’Escola de Postgrau de la UAB.

19/06/2024

L'acte comptarà amb la conferència musicada: “Cançons d’amor: el gran tema!!! Paraula, Música, Sentiment”, a càrrec de la Sra. Mariona Sagarra i Trias, compositora, cantant i divulgadora. L'acte s'obrirà amb parlaments del rector de la UAB, Dr. Javier Lafuente; i del coordinador acadèmic del programa Universitat a l’Abast, Sr. Xavier Verge. En finalitzar l'acte s'oferirà un aperitiu als assistents.

L’activitat és oberta a tothom. Es recomana confirmar l'assistència accedint al següent ENLLAÇ.

Consulta el cartell de l'acte.